سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب شناسی بحران های اجتماعی با حضور طلاب حوزه علمیه قم در رشت

عضو شورای مرکزی جامعه حوزوی منار از آسیب شناسی بحران های اجتماعی با حضور طلاب حوزه علمیه قم در میدان شهدای ذهاب رشت خبرداد و گفت: این طرح که از اوایل محرم آغازشده تا ۲۶تیر ادامه دارد.

حجت الاسلام امید توتچی عضو شورای مرکزی جامعه حوزوی منار  با بیان اینکه همزمان با دهه اول محرم، جمعی از مبلغان جامعه حوزوی منار با حضور در میدان شهرداری رشت به صورت چهره به چهره به مسائل اجتماعی پرداختند، گفت: گفتگو با مردم و جمع آوری داده های آماری پیرامون مسائل اجتماعی و معضلات موجود در حوزه خانواده از اهم فعالیت های این طرح است.


عضو شورای مرکزی جامعه حوزوی منار  با بیان اینکه بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار و ارتقای خانواده سال گذشته در گیلان انجام شد، گفت:  امسال نیز جمعی از مبلغان پژوهشگر جامعه حوزوی منار با حضور در میدان شهرداری رشت، در گفتگوی چهره به چهره با مردم اقدام به جمع آوری داده های آماری و نظرسنجی پیرامون ۵ مسئله جمعیت، اعتیاد، ازدواج دیرهنگام، کاهش ازدواج و طلاق کردند.

 وی افزود: بررسی علل این معضلات، مزایا و معایب آن ها و ارائه راهکارهای آن در سطح خانواده و جامعه، از جمله محورهایی است که در این گفتگوها، خانواده ها و مخاطبین نظرات خود را پیرامون آن مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام توتچی  با بیان اینکه این طرح با هدف آسیب‌شناسی بحران‌های اجتماعی و ایجاد بستری مناسب برای گفتگوی اقشار مختلف مردم با روحانیت شکل گرفته است، گفت: این طرح برای دومین سال متمادی در ایام دهه اول محرم از سوی جامعه حوزوی منار در شهر رشت اجرا می‌گردد.

این طرح  تا ۲۶ تیر، روز عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت‌، علاقه‌مندان برای شرکت در این  طرح می‌توانندهمه روزه عصر در میدان شهرداری  رشت حضور داشته باشند.‌

برچسب ها: آسیب اجتماعی ، طلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.