سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشان درجه یک هنری به فرهاد قائمیان اهدا شد

تازه‌ترین جلسه هیأت امنای صندوق اعتباری هنر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ برگزار شد.

تازه‌ترین جلسه هیأت امنای صندوق اعتباری هنر در حالی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نشان درجه یک هنری دریافت کرد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این برنامه گفت: امروز این صندوق مایه فخر و جزو افتخارات کاری ما است. در این راستا ارائه خدمات متنوع باعث شده که رضایت مندی خیلی خوبی در میان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ایجاد شود و این زحمات بدون حمایت اعضای هیأت امنا و شخص آقای پوراحمدی و همکارانشان در صندوق میسر نبود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: هنرمندانی که در جمع هیأت مدیره حضور دارند همگی از افراد مؤثر حوزه‌های فعالیتی خود هستند. البته جا دارد از فرهاد قائمیان به صورت ویژه تشکر کنم که در این سه سال وقتی فضای کار دشوار می‌شد این هنرمند بزرگ را کنار خود داشتیم. پذیرش دبیری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) و نقش محوری او در برگزاری هرچه بهتر این رویداد، حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلف به عنوان یک بازیگر توانمند، متعهد و انقلابی از جمله اقداماتی است که می‌توان درباره فعالیت‌های قائمیان برشمرد. البته شنیدم که در این روز‌های اخیر اذیت شدند و من از او بابت اتفاقاتی که برایشان افتاده تشکر و عذرخواهی می‌کنم.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: خیلی خوشحالیم که در این جلسه شاهد اعطای نشان درجه یک هنری به این هنرمند عزیز هستیم. در این راستا لازم می‌دانم از مدیریت صندوق اعتباری هنر و مدیریت فرهنگسرای نیاوران بابت ساماندهی این مجموعه هم تشکر می‌کنم که فرسودگی این مجموعه با کیفیت را اینچنین ساماندهی کردند. اینها اتفاقات مهمی است که در یکی از بهترین نقاط جغرافیایی شهر که در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد در حال انجام است. امیدوارم شاهد رویداد‌های بهتر و مؤثرتر در این حوزه باشیم.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور، امیرفرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنری، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و عضو هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر، مهدی نورعلیشاهی مدیرکل حوزه ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله افرادی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.