سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سابق صهیونیست:

نصرالله درست می‌گوید جنگ باید متوقف شود

یک مقام سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، خواستار توقف جنگ علیه غزه شد.

یک مقام سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، خواستار توقف جنگ علیه غزه و بازگشت صهیونیست‌ها به خانه‌هایشان شد.

به نقل از شبکه المیادین، «گیورا آیلند» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله واکنش نشان داد.

وی گفت: نصرالله درست می‌گوید، شرط لازم برای بازگشت ساکنان شمال (فلسطین اشغالی) به خانه‌های خود پایان یافتن جنگ در غزه است.

سید حسن نصرالله عصر امروز (چهارشنبه) در سخنانی تأکید کرد: عملیات ما دشمن را در شمال درگیر می‌کند و عملاً ۱۰۰۰ افسر و نظامی اسرائیلی مجبور می‌شوند در آنجا بمانند، هدف جبهه پشتیبانی لبنان از غزه خسته کردن دشمن و سلب فرصت حل و فصل نبرد در نوار غزه به نفع خود است و امروز می‌بینیم که ارتش دشمن به دلیل ترس از نفوذ گروه‌های مقاومت به ویژه با از دست دادن تجهیزات جاسوسی قادر به تخلیه شمال نیست.

وی اضافه کرد: از طریق نبرد خود می‌توانیم دشمن را از تجاوز به غزه منحرف کنیم و به او بفهمانیم که اگر می‌خواهد جلوی آن را بگیرد، باید تجاوز خود به غزه را متوقف کند. طرف‌های خارجی نیز متوجه شده‌اند که توقف نبرد جبهه شمال با توقف تجاوز به غزه مرتبط است.

سید حسن نصرالله در ادامه اظهار داشت: ارتش رژیم اشغالگر از کمبود نیرو رنج می‌برد و به همین دلیل مجبورند حریدی‌ها را وادار به رفتن به سربازی کنند. ارتش دشمن همچنین مجبور به تمدید خدمت اجباری است و این تأثیر اقتصادی و اجتماعی بزرگی بر اسرائیل دارد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.