سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای ۸۹ پروژه شهرستان میانه تامین شده است

فرماندار میانه از تامین ۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای ۸۹ پروژه شهرستان میانه در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار در حوزه‌هایی همچون حمل و نقل، آب، فرهنگی، مذهبی و هنری، مسکن، آموزش، بهداشت و درمان، امداد و نجات، کشاورزی، منابع طبیعی و … صرف خواهد شد.

هنربر با بیان اینکه اعتبارات شهرستان میانه نسبت به سال گذشته حدود ۴۹ درصد افزایش داشته گفت: شهرستان میانه نیازمندی‌های مهمی همچون احداث پل حصار، تامین آب شرب روستا‌ها و آسفالت راه روستایی، نوسازی مدارس و اجرای طرح هادی روستا‌ها دارد که باید با تامین و تخصیص اعتبارات برطرف شود و این امر با رساندن سرانهاعتبارات شهرستان میانه به متوسط استانی ممکن خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت‌هایی همجون برق کافی برای شهرک‌های صنعتی شهرستان، ادامه داد: متاسفانه کمبود برق در شهرک صنعتی، بسیاری از سرمایه گذاران را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه اد: در برخی حوزه‌ها پروژه‌های نیمه تمامی وجود دارد که با توجه به تاکیدات دولت برای اتمام آنها، نیاز به تخصیص صد در صدی اعتبارات آنها وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در این جلسه، با بیان اینکه شهرستان میانه یکی از شهرستان‌های توسعه نیافته استان است، گفت: این شهرستان نیازمند یک نگاه جامع در ابعاد مختلف به خصوص در زمینه شاخص‌های زیربنایی است.

حیدر فتح زاده نیز به موضوع ارتقای ترکمانچای به شهرستان اشاره کرده و گفت: دو شهرستان میانه در زمینه اعتبارات تامین شده، دارای فصل‌های جداگانه و تنوع موضوع هستند که این باعث می‌شود در تخصیص اعتبارات، برای یکدیگر نقش منفی نداشته باشند و ما سعی می‌کنیم ترکمانچای را به حد بالاتری برسانیم.

اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از پایین بودن اعتبارات شهرستان میانه نسبت به شاخص‌های استانی و کشوری انتقاد کرده، گفت: این پایین بودن شاخص اعتبارات، خود را در حوزه‌هایی همچون راه و آب شرب روستایی به وضوع بروز داده است.

در این جلسه برخی مدیران کل و معاونین در زمینه توزیع اعتبارات دستگاه‌های خود مطالبی ارائه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.