سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه رایگان ۱۲ میلیون نفر در کشور

معاون سازمان بیمه سلامت کشور گفت: ۱۲ میلیون نفر در حال حاضر تحت پوشش بیمه رایگان هستند.

ساختمان جدید اداره بیمه سلامت ۴ شهرستان فومن، آستانه اشرفیه، آستارا و رودسر امروز (چهارشنبه ۲۰ تیر ماه) با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور به صورت ویدئو کنفرانس در نشست شورای اداری فومن افتتاح شد.

این ساختمان‌ها جمعا با زیربنای هزار و ۱۱۳ مترمربع ساخته و ۴۱ میلیارد تومان از اعتبار‌های بیمه سلامت برای ساخت آنها هزینه شده است.

حسین رنجبران، معاون سازمان بیمه سلامت کشور در این نشست تصریح کرد: در ۲ سال اخیر ۶ میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت شدند و اکنون این رقم به ۱۲ میلیون بیمه شده رسیده است.

او افزود: علاوه بر این در دولت سیزدهم در راستای عدالت در سلامت، پوشش بیمه‌ای زوجین نابارور، پوشش بیمه‌ای ۱۰۷ نوع بیماری خاص و صعب العلاج و داروی رایگان آنان، پوشش بیمه‌ای زنان باردار و کودکان زیر ۵ سال، پوشش بیمه‌ای و ارائه خدمات درمانی رایگان کودکان زیر ۷ سال، کاشت حلزون رایگان، نسخه الکترونیک و خدمات الکترونیک سلامت رقم خورده است.

افتتاح ۴ پل در روستا‌های فومن

امروز همچنین با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان ۴ پل ارتباطی در روستا‌های کلفت، سید سرا، شفیع محله و مردگان فومن افتتاح شد.

این پل‌های ارتباطی که بر اثر سیلاب در سال‌های اخیر تخریب شده بودند، با ۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و بحران ساخته شده و امروز به بهره برداری رسیده اند.

برچسب ها: بیمه سلامت ، ساخت پل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.