سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکم امر به معروف و نهی از منکر برای عموم واجب است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جایگاه افراد عفیف در قلب انسان‌ها بالاست و با فطرت انسان‌ها سازگار است.

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار آمران به معروف و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: امر به معروف و نهی از منکر بر همگان واجب است به طوری که احیای این فریضه الهی و مسئله فرهنگ سازی باید مورد توجه قرار گیرد و باید کار آموزشی گسترده در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها انجام شود.
امام جمعه اراک با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر در غرب گفت: آمار تجاوزات به عنف درغرب نشان دهنده عدم وجود این فریضه الهی در غرب است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: جایگاه افراد عفیف در قلب انسان‌ها بالاست و با فطرت انسان‌ها سازگار است، فطرتی که طرفدار خدا، توحید و عدالت است و در برابر ظلم، جنایت و بی‌بندوباری اظهار انزجار می‌کند.
دبیر ستاد اجرای امر به معروف و نهی از منکر استان هم گفت: طرح عفاف و حجاب برای دانشگاه‌ها و طرح برخورد با ناهنجاری‌های عفاف و حجاب برای دادگستری نوشته شد و در بیش از ۹۰ اداره هم شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد.
حجت‌الاسلام فرخی با بیان اینکه حدود سه هزار نفر ساعت در مدت دو ماه تذکر لسانی انجام شده، گفت: از ابتدای آذر ۱۴۰۲ در اراک به صورت رسمی تذکر لسانی شروع شد و در ۲۵ فروردین با اعلام پلیس در اجرای طرح نور روزانه در هر نوبت ۱۰ تا ۱۴ نیروی آمر و میانگین ۲۸ آمر با پلیس همکاری دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۱ تير ۱۴۰۳
امر به معروف یعنی توصیه به درختکاری و حفظ و نگهداری از درختان و نهی از منکر یعنی مقابله با قطع درختان
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۳
به جای پاشیدن تخم نفاق و خشونت و بی اعتمادی در جامعه بهتره دنبال جذب سرمایه گذار در شهر اراک برای توسعه تفریحات و گردشگری و محیط زیست باشیم . چرا مردم اراک برای رفتن به پارک آبی ناچار می‌شوند تا قم بروند ؟ برای رفتن به پارک آبی آب و تاب ؟
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۱ تير ۱۴۰۳
یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۰ تير ۱۴۰۳
کسب مال نامشروع و رانت خواری بزرگترین منکر است . امیدوارم بررسی اموال و دارایی امامان جمعه و استانداران و فرمانداران ... به دقت بررسی شود
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۰ تير ۱۴۰۳
مدیران ناکارآمدی که با واردات واکسن کرونا مخالفت کردند و موجبات مرگ هزاران ایرانی را فراهم کردند باید نهی از منکر میشدند
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۳
مدیران ناکارآمد که با سوءمدیریت خود باعث آلودگی هوای ارا‌ک و شیوع سرطان در این شهر شدند باید نهی از منکر شوند
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۰ تير ۱۴۰۳
امیدوارم آقازاده ها نهی از منکر شوند که بار دیگر سرپل فرنگی اراک برج سازی با ۴ طبقه مازاد و ۱۰۰ مترمربع تراکم اضافه در هر طبقه نسازند .