سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرخوارگان حسینی روی موج رادیو

همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در روز همایش شیرخوارگان حسینی برنامه‌هایی همچون «شش ماهه بلند بالا»، «لالایی پروانه ها»، «گهواره»، «عرشیان»، «هفت کوچه» روانه آنتن می‌شوند.  

رادیو ایران؛ گرامیداشت مقام حضرت علی اصغر (ع)

رادیو ایران همراه با تمامی مادران در سراسر ایران اسلامی که فرزند نوزاد خویش را می‌آورند تا عهدی جانانه با شهید کربلا ببندند، می‌کوشد تا این رویداد آیینی و انسانی بزرگ را لحظه به لحظه در ویژه برنامه «شش ماهه بالا بلند» انعکاس دهد. حسین معصومی تهیه کننده ویژه برنامه «شش ماهه بلند بالا» گفت: این برنامه با هدف گرامیداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) با موضوع تربیت اسلامی، ضامن تداوم نسل حسینی است. «شش ماهه بلند بالا» کوشش رسانه‌ای است برای بیان عظمت قیام عاشورای حسینی صبر را در کنار سایر فضیلت‌های حسینی از جمله بندگی خالصانه‌ی خداوند با حضور حجت الاسلام مسلم داود نژاد تفسیر می‌کند. «شش ماهه بلند بالا» با اجرای نگین خواجه نصیر و فاطمه میناخانی جمعه ۲۲ تیر ساعت ۹ پخش می‌شود.

رادیو جوان؛ مادران همراه با گهواره

ویژه برنامه همایش شیرخوارگان حسینی جمعه ساعت ۹ از استودیوی شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود. در این برنامه رادیویی مستوره سادات موسوی، کارشناس مذهبی و روانشناس در خصوص  نسل مهدوی و مادران آینده و همچنین شیرخوارگان حسینی صحبت می‌کند. همچنین مراسم شیرخوارگان حسینی به صورت زنده روانه آنتن می‌شود. این همایش در قالب برنامه "گهواره" به تهیه کنندگی فاطمه قنبری و با اجرای فاطمه امجدیان پخش خواهد شد.

رادیو فرهنگ؛ هفت کوچه 

رادیو فرهنگ در برنامه «هفت کوچه» جمعه ۲۲ تیر با عزاداران حسینی همراه شده و اطلاع رسانی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را برعهده دارد. «هفت کوچه» از ساعت۹ صبح با حضور گزارشگران استان‌های مختلف راهی آنتن می‌شود و از حال و همتی شهر‌ها و استان هایشان در برگزاری این مراسم می‌گوید. در تهران نیز سمیه نجفی گزارشکر این شبکه رادیویی با حضور در مناطق مختلف از چگونگی برگزاری این همایش گزارش می‌دهد.

رادیو تهران؛ لالایی پروانه‌ها 

فاطمه ربانی تهیه کننده ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی که با نام «لالایی پروانه ها» از رادیو تهران پخش می‌شود تاکید کرد که همزمان با اولین جمعه ماه محرم  این شبکه رادیویی با استقرار واحد سیار خود در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ضمن پوشش مراسم شیرخوارگان حسینی (ع)  با مسئولان حرم شاه عبدالعظیم حسنی هم گفتگو دارد و مخاطبان می‌توانند این برنامه را ساعت ۹:۳۰ بشنوند. همچنین ارتباط تلفنی با کارشناسان برقرار می‌شود و  گزارشگر مستقر در مراسم با شرکت کننده‌ها در مراسم شیرخوارگان حسینی مصاحبه می‌کنند.  

رادیو قرآن؛ «عرشیان» 

شبکه رادیویی قرآن با ویژه برنامه «عرشیان» که روز جمعه ساعت ۹:۳۰ پخش می‌شود، همایش شیرخوارگان حسینی را به واسطه گزارشگران باشگاه نور و مراکز استان‌ها پوشش می‌دهد. این برنامه به تهیه کنندگی محمدحسن رحمانی شامل بخش‌های متنوع است.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.