سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع قتل و دستگیری سریع قاتل در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستا‌های این شهرستان و دستگیری قاتل پس از ۵ ساعت از وقوع قتل توسط پلیس نهاوند خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع بین چند جوان و نوجوان در یکی از روستا‌های شهرستان نهاوند بلافاصله تیم ویژه پلیس به محل اعزام شدند.

او گفت: بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که چند نفر جوان ونوجوان در یکی از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان نهاوند با یکدیگر درگیر شده که متاسفانه یکی از طرفین درگیری بر اثر اصابت چاقو متاسفانه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت:ماموران انتظامی شهرستان در ادامه با انجام اقدامات قانونی و فنی وبکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، همچنین اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی قاتل حدود ۵ ساعت پس از وقوع قتل شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند که در ادامه سایر طرفین درگیری نیز دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

سرهنگ ذبیح الله درویشی گفت: پس از تشکیل پرونده قضایی طبق دستور مقام قضایی همگی روانه زندان شدند. 

او با اشاره به اینکه قاتل حدودا ۲۴ ساله و مقتول حدودا ۱۸ ساله بوده است به شهروندان محترم توصیه کرد که جهت پیشگیری از اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر نسبت به کنترل و نظارت بیشتر بر فرزندان خود اهتمام داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.