سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه نیویورک تایمز به دموکرات‌های آمریکا

روزنامه نیویورک تایمز خطاب به حزب دموکرات آمریکا گفت که باید به بایدن بگویند شایسته‌ دور دوم ریاست جمهوری نیست.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از رهبران و اعضای حزب دموکرات آمریکا خواست تا با جو بایدن رئیس جمهور این کشور صریح صحبت کنند و به او بگویند که او شایسته نامزدی برای دومین دوره ریاست جمهوری نیست.

براساس گزارش النشره، این روزنامه اعلام کرد که دموکرات ها، اگر می‌خواهند دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه را شکست دهند، باید به بایدن بگویند که نامزدی او به معنای واگذاری پیروزی به ترامپ است.

نیویورک تایمز معتقد است که کسانی که در راس حزب دموکرات قرار دارند، مانند چاک شومر رهبر اکثریت سنا، حکیم جفریس رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و حتی نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس باید بدانند که زمان آن فرا رسیده است که با قاطعیت با رئیس جمهور صحبت کنند و قبل از اینکه زمان برای سایر نامزد‌ها تمام شود باید وارد عمل بشوند.

این روزنامه اعلام کرد که کمپین نجوا برای این لحظه کافی نیست، زیرا لحظه فوری است و هرچه بایدن بیشتر بر نامزدی اصرار کند، جایگزینی او دشوارتر می‌شود. این روزنامه خاطرنشان کرد که آمریکا قبلاً شاهد اتفاقاتی خودخواهانه‌ای بوده است که اعضای یک حزب انجام دادند.

نیویورک تایمز تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ رقابتی بین دو مرد یا حتی بین دو حزب سیاسی نیست، بلکه نبردی برای کل ملت آمریکا است و تاکید کرد که وضعیت خطرناک‌تر شده است، زیرا بایدن خود را ضروری می‌داند و به نظر نمی‌رسد که او درک کند که مشکل خود اوست.

این روزنانه آمریکایی در پایان همچنین گفت که تنها راه متقاعد کردن بایدن برای تسلیم شدن این است که ثابت کند حزب دموکرات دیگر از او پیروی نمی‌کند و اشاره کرد که نامزدی ترامپ برای دور دوم یک تهدید جدی برای دموکراسی آمریکا است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.