سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات‌های مذهبی به سلاح شور و شعور مسلح هستند

معاون فرهنگی هنری سپاه قم با اشاره به نقش عَلَم و هیئت حضرت سیدالشهدا در شکست برنامه‌های دشمن گفت: امروزه بسیاری از هیئت‌های ما به سلاح شور و شعور مسلح هستند.

 سرهنگ هادی بادینلو با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا (ع) قم در گفت وگویی با عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: چند روز پیش در جمع دوستانم در مجموعه فرهنگی بسیج عرض می‌کردم که دشمنان ما بویژه در عرصه رسانه و جنگ نرم هجمه‌های بسیاری دارند تا انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را از مسیر خودش خارج کنند.

معاون فرهنگی هنری سپاه قم افزود: آنها به قول خودشان برای ۵۰ سال بعد برنامه ریزی کرده بودند تا با نسل جوان ۵۰ سال بعد در مقابل آرمان‌های حضرت سیدالشهدا (ع) و امام خمینی (ره) بایستند، اما یکی از دلایلی که اینها موفق نشدند و تا امروز همه سرمایه‌گذاری‌ها و تمام طرح‌هایشان ابتر مانده، همین عَلَم و هیئت حضرت سیدالشهدا است.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: یعنی این هیئت‌ها و این برنامه‌های عزاداری که حول محور امام حسین (ع) ۱۴۰۰ سال است در جریان است، هر سال تازه‌تر و قوی‌تر از گذشته این روحیه ظلم ستیزی و این روحیه دشمن ستیزی را در قلب و جان ملت ایران و حتی تمام شیعیان و مظلومان عالم زنده می‌کند.

او اضافه کرد: دشمنی که با طرح و رسانه شیطانی خود همه دنیا را در تحت اختیار و سیطره اش قرار داده، وقتی جوان ما به هیئت عزاداری می‌آید و به سینه می‌زند و قطره اشکی از چشمانش جاری می‌شود و محتوای ناب را از وعاظ دریافت می‌کند، تیرش به سنگ خورده است.

بادینلو عنوان کرد: این برکت برگرفته از روحیه ظلم ستیزی حضرت سید الشهدا (ع) و هدف ایشان از قیام است که فرمودند «من برای احیای دین جدم قیام کردم».

معاون فرهنگی هنری سپاه قم عنوان کرد: جوانانی که امروز در هیئت معظم خادم الرضا (ع) قم به سر و سینه می‌زنند همان جوانانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس ما زیارت عاشورا می‌خواندند و روضه سیدالشهدا می‌گرفتند و سینه خودشان را مقابل تیر و ترکش دشمنان قرار می‌دادند تا ذره‌ای از خاک این ملت و این مملکت و این وطن را به بیگانه ندهند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: امروز همین روح دارد در هیئت‌ها تبلور پیدا می‌کند و انشاالله هیئت‌های ما هیئت‌هایی باشند که هم شور و هم شعور رو در کنار هم داشته باشند و بحمدالله همین هم هست.

او ادامه داد: امروزه بسیاری از هیئت‌های ما به همین سلاح شور و شعور مسلح هستند و ان شاء الله این مسیر را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهند داد، زیرا هدف این است که درس بگیریم و برای سربازی ایشان آماده شویم.

سرهنگ بادینلو در پایان گفت: سال هاست دشمنان اعتراف می‌کنند که «شیعه پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیر‌های ماست و پرنده‌ای است که دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ، بال سبز این پرنده مهدویت و عدالت‌خواهی و بال سرخ او، شهادت‌طلبی است که ریشه در کربلا دارد و این دو بال شیعه را فنا ناپذیر کرده است و این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد که با آن زره قدرتش دوچندان می‌شود».

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.