سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه میلیون نفر عضو سازمان جوانان هلال احمر هستند

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: سه میلیون نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هستند که رویکرد آنان خدمات رسانی در عرصه های مختلف است.

یعقوب سلیمانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح «شوق رویش» در بجنورد اظهار کرد: جوانان نقش ارزنده ای در بخش های مختلف جامعه داشته اند و همواره در توسعه کشور نقش آفرین بوده اند.

وی افزود: جوانان در هشت سال دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند به گونه ای که از ۲۲۳ هزار شهید دفاع مقدس، ۶۰ درصد ۱۴ تا ۲۰ سال داشته اند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه باید جوانان را باور کنیم، گفت: شهید جمهور همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان در بخش های مختلف تاکید داشتند زیرا بر این باور بودند که جوانان توسعه و پیشرفت برای کشور به ارمغان می آورند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این رویکرد توجه به جوانان همواره در نظام اسلامی ایران جاری و ساری است و باید به قشر چوان اعتماد داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش آموزش در کاهش مخاطرات طبیعی و انسانی، بیان کرد: بی تردید برگزاری کارگاه های آموزشی نقش موثری در کاهش هزینه ها و حوادث خواهد داشت.

رتبه نخست جوانان هلال احمر در جهان

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این آیین گفت: جوانان ایران در ‌فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر جهانی ‌رتبه اول را از آن خود کردند.

حجت الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی افزود: هزار ایده نوآورانه ارائه شد که ۷۶ ایده از جوانان ایران در فدراسیون صلیب سرخ و هلال‌احمر جهانی پذیرفته شد.

وی ادامه داد: عهد ما و اعضای این سازمان این است که تمدنی مبتنی بر آموزه های دینی و فرهنگ غنی ایران بسازیم.

حجت الاسلام حسینی المدنی خاطرنشان کرد: جوانان ما با تاسی به ارزش های انقلاب، مظلومیت غزه را فریاد می زنند.

طرح تابستانی «شوق رویش» با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی هلال احمر از برنامه های سفر یکروزه دبیرکل جمعیت هلال احمر به خراسان شمالی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.