سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش اطعام و احسان حسینی در استان کرمان آغاز شد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با شروع ماه محرم در استان کرمان خبر داد.

 ناصر عسکری نژاد با اشاره به پویش اطعام و احسان حسینی گفت: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و هئیت‌های مذهبی از ابتدای ماه محرم همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی در خصوص راه‌های دریافت مشارکت و نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر بیان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند که امید است تا پایان ماه صفر عزاداران بتوانند فرزندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.

عسکری نژاد هدف از این پویش را ترویج فرهنگ سنت حسنه اطعام اعلام و تصریح کرد: مبالغی که از طریق مردم جمع‌آوری می‌شود در میان خود گروه‌های مردمی و مراکز نیکوکاری  توزیع  و این هزینه‌ها با اولویت نیازمندان محله هزینه می‌شود. 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان افزود: پویش احسان حسینی نیز یکی دیگر از پویش‌هایی است که در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود که در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان انجام می‌شود که در واقع خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذر خود را در این بخش ادا کنند.

وی در ادامه به پویش «به عشق حسین (ع)» اشاره کرد و گفت: در قالب این پویش، کمیته امداد اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

برچسب ها: کمیته امداد ، محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.