سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح شوق رویش هلال احمر خراسان جنوبی

طرح شوق رویش هلال احمر خراسان جنوبی در تابستان آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح شوق رویش با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با عنوان مهارت افزایی، توانمند سازی و غنی سازی اوغات فراغت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار می‌شود. 

 کاوسی با بیان اینکه این طرح، با رویکرد آگاه‌سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مراکز امور جوانان اجرا می‌شود، افزود: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با شرایط اقلیمی و نیاز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالا بردن تاب آوری جامعه در مواقع بحرانی، حوادث و آشنایی همه آحاد مردم با امداد و نجات از مهم‌ترین اهداف طرح است، گفت: فعال شدن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان و همچنین استفاده حداکثری اعضا از امکانات موجود از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

کاوسی افزود: در راستای اجرای این طرح کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه، آموزش آمادگی در برابر مخاطرات، دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، اردو‌های فرهنگی، زیارتی، جهادی و آموزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و سایر اقلام برگزار خواهد شد.

برچسب ها: رویش ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.