سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی آغاز به‌کار کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: دبیرخانه سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان آغاز به کار کرده و پذیرای آثار ارسالی در قالب‌ها و رشته‌های مختلف کتابخوانی و هنری است.

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی به شیوه الکترونیک ویژه چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قالب کتابخوانی شامل رشته‌های قصه گویی، معرفی کتاب، خوانش بخش‌هایی از کتاب و چهارگزینه‌ای است، اضافه کرد: در قالب هنری نیز امکان شرکت در رشته‌های هنر‌های تجسمی، دست سازه، داستان و شعر، هنر‌های دیجیتال وجود دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این جشنواره تا یکم آذرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.ketabkhooon.ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: همچنین ۹ کتاب ویژه چهار گروه، جهت شرکت در جشنواره معرفی شده است که دسترسی به نسخه الکترونیک این کتاب‌ها در سامانه مسابقات امکانپذیر است و شماره تلفن ۰۴۴۳۳۴۸۷۴۳۳ در آذربایجان غربی جهت پاسخگویی به سؤالات در دسترس است.

معصومی اضافه کرد: پس از اتمام جشنواره و بررسی و داوری آثار، از برگزیدگان در سه سطح ملی، استانی و کتابخانه‌ای همراه با جوایز نقدی و لوح تقدیر در هر رشته در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.