سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای خط انتقال زرینه رود به ایستگاه پمپاژ شهر سهند

فرماندار اسکو گفت: با صرف هزینه ۲۳۰ میلیارد تومانی انتقال آب از خط انتقال زرینه رود به ایستگاه پمپاژ شهر سهند محقق شد.

فیروزی گفت: در حالی که در سه سال اخیر یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌ها تامین آب شرب سهند بود علی رغم افزایش مصرف آب مشکلی در این رابطه به وجود نیامد و امروز شاهد انتقال آب از زرینه رود هستیم که خبر خوشی برای مردم خواهد بود.

وی احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن را گامی موثر در کنترل تلاطم بازار مسکن و همچنین کاهش بار هزینه‌های مسکن از روی مردم عنوان کرد و گفت: در حوزه تامین فضا‌های آموزشی نیز اقدامات خوبی در این شهر انجام شده و تا مهرماه شاهد افتتاح ۲ باب مدرسه در شهر جدید سهند خواهیم بود.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان این‌که دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان عملکرد خوبی در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن داشته‌اند افزود: قدردان مدیریت جهادی شرکت عمران شهر جدید سهند نیز هستیم که با کیفیت‌ترین واحد‌ها در این شهر احداث شده است.

وی طرح نهضت ملی مسکن را حرکتی متفاوت و خوب در دولت سیزدهم عنوان  و ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت تداوم یابد.

 سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در این جلسه با تاکید بر ضرورت تزریق مبالغ حمایتی تخصیص یافته به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در پروژه‌ها تشکیل جلسه‌ای برای بررسی روند تقسیط و پرداخت تسهیلات توسط متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی را خواستار شد.

وی با بیان این‌که با ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در شهر جدید سهند علاوه بر تسهیلات مسکن برای دهک‌های ۱ تا ۴ نیز تسهیلات حمایتی مجزایی درنظر گرفته شده تا بتوانیم در تامین مسکن اقشار کم‌درآمد کمک کنیم گفت: در این رابطه برای دهک‌های یک تا دو معادل ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک‌های سه و چهار معادل ۳۰۰ میلیون تومان زمین به سازندگان مربوطه اعطا می‌شود تا در قالب تسهیلات با سود ۲ درصد برای حائزین شرایط تخصیص یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.