سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین شاخص برای رصد میزان اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان

به منظور اخذ گزارش دقیق عملکرد دستگاه‌ها، شاخص‌های گزارش‌گیری با همکاری دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان تدوین شد.

 یوسف رضایی رئیس دبیرخانه پیگیری قانون حمایت از حقوق معلولان سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس ماده ۳۲ قانون حمایت از حقوق معلولان، دستگاه‌های مشمول باید سالانه گزارش اقدامات خود در راستای اجرای قانون را به کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای این قانون ارسال نمایند.

رضایی با اعلام این موضوع گفت: بر همین اساس و به منظور اخذ گزارش دقیق عملکرد دستگاه‌ها، شاخص‌های گزارش گیری با همکاری دفتر امور حمایتی و توانمند سازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان تدوین شد.

وی افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر دستگاه‌ها با این شاخص‌ها و نحوه گزارش دهی، جلسه‌ای توجیهی از سوی دبیرخانه کمیته قانون با همکاری نزدیک اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی در سالن توسعه این وزارتخانه و با دعوت از ۳۴ دستگاه مشمول قانون برگزار شد.

رئیس دبیرخانه پیگیری قانون حمایت از حقوق معلولان سازمان بهزیستی کشور گفت: در این جلسه نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در رابطه با موضوعات اعتباری قانون حمایت از حقوق معلولان مطرح و نمایندگان دستگاه‌ها نیز نظرات، دیدگاه و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف مرتبط با قانون بیان کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.