سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخوردشاخ به شاخ به قیمت پایان عمر

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هشدار‌های پلیس جهت عدم ورود به خطوط ویژه بی‌دلیل نیست.

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی ضمن بیان این خبر گفت: بعد از ظهر دیروز یک فقره تصادف منجر به فوت در محدوده خیابان آزادی روی می‌دهد که باعث فوت راکب موتورسیکلت می‌گردد. 

وی ضمن ابراز تاسف به خاطر بروز این حادثه تلخ به بیان جزئیات این حادثه پرداخت و گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته، در محدوده خیابان آزادی - زیرگذر یادگار، راکب یک دستگاه موتورسیکلت با اتخاذ یک تصمیم اشتباه، خط ویژه را برای تردد به سمت غرب این خیابان انتخاب می‌کند و نمی‌داند با این تخلف خود، دقایقی بعد چه حادثه غمناک و تاسف آوری را رقم خواهد زد. 

او  گفت: این موتورسیکلت وارد خط ویژه می‌شود و ابتدا با یک اتوبوس در خط ویژه هم مسیر می‌گردد و چون قصد سبقت و عبور از این نقطه را داشته تخلف تجاوز به چپ را انجام می‌دهد. 

وی بیان داشت: از این ورود مرگبار و تجاوز به چپ این موتورسیکلت به خط ویژه لحظاتی نمی‌گذرد که راننده اتوبوس brt دیگری که از روبرو و در مسیر صحیح خود در حال تردد بوده خود را به ناگاه مقابل این موتورسیکلت می‌بیند و چون دیگر فرصتی برای عکس العمل مناسب برای راکب موتورسیکلت باقی نمانده بود، به شدت با اتوبوس بی آرتی برخورد می‌نماید. 

 جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: متاسفانه پس از این برخورد شدید راننده ۵۵ ساله مرد موتورسیکلت که از کلاه کاسکت نیز استفاده نکرده بود، در دم فوت می‌نماید. 

سرهنگ بهرام آبادی ابراز داشت: متاسفانه علیرغم توصیه‌های پلیس راهور مبنی بر عدم ورود موتورسیکلت سواران به خطوط ویژه، باز هم تعدادی از آنان به قصد زودتر رسیدن و عبور از ترافیک، اقدام به ورود به این خطوط که مختص به تردد اتوبوس‌های تندرو می‌باشد می‌نمایند که با این تخلف جان خود و دیگر کاربران ترافیک مخصوصا عابران پیاده را به خطر می‌اندازند. 

وی به راکبین موتورسیکلت توصیه داشت: هیچ گاه برای دقایقی زودتر رسیدن وارد خطوط ویژه نشوند و همواره از کلاه کاسکت استاندارد استفاده نمایند. اگر این راکب ۵۵ ساله اندکی تامل داشت و از راه اصلی برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کرد هم اکنون زنده بود و امشب در کنار خانواده خود بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.