سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

بیش از ۳۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل راه‌های روستایی استان بوشهر تخصیص یافت

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیش از ۳۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تخصیص یافته است.

محمدهادی رستمیان در نشست با مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اظهار داشت: بهبود وضعیت راه‌های استان بویژه در مناطق پرتردد از اولویت‌های حوزه عمرانی است.

وی با اشاره به تکمیل طرح‌های ساخت و آسفالت راه‌ها در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار گفت: برای این مهم ۳۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز، با اشاره به اینکه راه‌های روستایی نقش مهمی در عرصه اشتغال، اقتصاد و توسعه جامعه دارند اظهار داشت: بیشترین حوزه اقتصاد در روستا‌ها قرار دارد و توسعه راه‌ها و حمل و نقل روستایی نقش مهمی در عرصه‌های مختلف اقتصادی دارد.

وی میزان توسعه یافتگی در بخش حمل و نقل را یکی از معیار‌های ارزیابی سطح توسعه دانست و بیان کرد: زیرساخت‌های حمل و نقل مناسب، باعث افزایش ظرفیت منطقه در جذب سرمایه‌گذاران می‌شود و در این بین روستا‌ها نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای دارند.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر احداث و بهسازی ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی در بوشهر در دولت سیزدهم را نشان از عزم جدی در توسعه راه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی دانست و خاطرنشان کرد: بوشهر جزو استان‌های پیشگام در راه دسترسی مناسب روستایی در کشور است به‌گونه‌ای که ۹۸ درصد روستا‌های استان بوشهر از راه دسترسی مناسب برخوردار هستند که این میانگین در کشور ۸۵ درصد اعلام شده است.

اخترشناس با بیان اینکه همه روستا‌های ۵۰ خانوار به بالای استان بوشهر از راه آسفالت برخوردار هستند خاطرنشان کرد: تکمیل آسفالت راه دسترسی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در دستور کار قرار دارد به‌گونه‌ای که امسال ۱۹ پروژه راه روستایی برای آسفالت با اعتبار ۳۳۵ میلیارد تومان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.