سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۹ کیلوگرم مواد دامی فاسد در همدان کشف و معدوم سازی شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: ۱۶۹ کیلوگرم مواد دامی فاسدبا هدف تامین سلامت عمومی جامعه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ضبط و معدوم شد.

کامران درخشنده گفت: این میزان مواد دامی فاسد در بازدید از ۲۸۴ مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان همدان کشف شده است.

او با بیان اینکه در این رابطه ۲۵ واحد صنفی تذکر دریافت کردند ادامه داد: کارشناسان دامپزشکی شهرستان در گزین نیز ۱۸ مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی داشتند که ۷۲ کیلوگرم مواد دامی تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شد و ۲ واحد صنفی تذکر بهداشتی دریافت کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: در شهرستان نهاوند تعداد ۳۴ مورد بازرسی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام شد که ۳۱ کیلو مواد خام دامی تاریخ گذشته ضبط و معدوم سازی شد.

درخشنده گفت: در شهرستان همدان نیز گروه نظارت و بازرسی مواد خام دامی در ۱۱۱ مورد بازدید، ۱۴ کیلوگرم مواد خامی فاسد، ضبط و معدوم کردند و هشت مورد تذکر بهداشتی به اصناف داده شد.

او گفت: در شهرستان تویسرکان تعداد ۲۳ مورد بازدید انجام شد که ۲۷ کیلوگرم مواد خام دامی فاسد ضبط و معدوم شد و ۲ واحد صنفی نیز تذکر گرفتند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: در شهرستان رزن نیز گروه نظارت و بازرسی مواد خام دامی در ۱۸ مورد بازدید، سه کیلوگرم مواد فاسد ضبط و معدوم سازی کردند و به ۲ واحد صنفی تذکر داده شد.

درخشنده گفت: در شهرستان اسدآباد نیز ۱۲ مورد بازرسی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام شد که هشت کیلوگرم مواد دامی تاریخ گذشته ضبط و معدوم و به چهار واحد صنفی تذکر داده شد.

او با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر نیز گروه نظارت و بازرسی مواد خام دامی با ۱۵ مورد بازدید، ضمن ضبط هشت کیلوگرم مواد دامی فاسد و معدوم سازی آنها، به چهار واحد صنفی تذکر دادند، افزود: در شهرستان‌های کبودرآهنگ و فامنین نیز کارشناسان دامپزشکی به ترتیب ۲۰ و ۱۰ مورد بازدید انجام دادند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه شهروندان باید فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز را از مراکز مجاز و تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند، به عرضه کنندگان فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی هشدار داد و گفت: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.