سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رئیس کل دادگستری البرز بر رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان

رییس کل دادگستری البرز بر حمایت دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان تاکید کرد.

فاضلی هریکندی در بازدید از مرکز توسعه خلاق ارتباطات، مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، مرکز توسعه و تولید صنعت ساختمان، مرکز توسعه و تولید قراردادی و مرکز توسعه و تولید مواد غذایی استان البرز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا اهداف مورد نظر در حوزه تولید و اشتغال دانش بنیان در استان محقق شود.

وی گفت: دادگستری البرز از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان حمایت می‌کند و بر رفع مسایل و مشکلات آن‌ها با همکاری پارک‌های علم و فناوری و دستگاه‌های متولی تاکید دارد.

فاضلی هریکندی بیان کرد: استان البرز به دلیل استقرار شهرک‌های صنعتی متعدد به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور شناخته می‌شود.

رییس کل دادگستری البرز افزود : ایجاد شغل و حفظ آن از ماموریت‌های اولیه دستگاه قضایی نیست اما با توجه به کارکرد پیشگیرانه اشتغال در کاهش وقوع جرایم، حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال یکی از ماموریت‌هایی است که به دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان واگذار شده و در حال پیگیری است.

وی در این بازدید به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ماموریت داد در نشست‌های تخصصی مشکلات و موانع پیش روی توسعه فعالیت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های مستقر در آن را بررسی کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.