سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر اطلاع رسانی هنرمندانه در نظام تعلیم و تربیت

مسئولان روابط عمومی آموزش وپرورش استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد بر همکاری‌ دو جانبه برای اطلاع رسانی هنرمندانه در عرصه تعلیم و تربیت تاکید کردند.

 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش این استان در جلسه مشترک با جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان فارس گفت: درعصر ارتباطات، روابط عمومی‌ها درآموزش وپرورش رسالت خطیری برعهده دارد که تقویت جایگاه آنها مستلزم باورمندی و اعتقاد مدیران است.

ولی موسوی از تولید بیش از هزار و ۳۰۰ خبر و گزارش در سامانه اداره کل آموزش وپرورش استان در سال جاری خبر داد و افزود: اوج برنامه‌های روابط عمومی در سال جاری در هفته معلم و امتحانات نهایی بود که ۴۵ برنامه رادیویی و تلویزیونی جهت اطلاع رسانی با همکاری شبکه استانی دنا تولید و پخش شد.

وی تبادل تجربیات روسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی‌های آموزش وپرورش استان‌ها را، گام مهمی برای اطلاع رسانی هنرمندانه به مخاطبان عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این جلسه گفت: با توجه به نقش تأثیر گذار آموزش و پرورش در جامعه، نقش روابط عمومی درجریان سازی، اقناع سازی افکار عمومی و روشنگری به جامعه هدف تاثیر گذار و تعیین کننده است.

حمید شعبانی از آمادگی اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس با آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای تولیدات رسانه‌ای و‌اجرای برنامه‌های مشترک در مناسبت‌های مختلف خبر داد و افزود: تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های مشترک گام مهمی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی در آموزش و پرورش را فراهم می‌نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.