سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷۵ میلیارد ریال صدقه در قزوین خرج امورات مددجویان شد

مدیر برنامه و بودجه کمیته امداد قزوین گفت: ۱۷۵ میلیارد ریال وجوهات صدقه از سال گذشته تاکنون خرج امورات معیشتی، درمانی و خانواده مددجویان کمیته امداد شده است.

رضا کارگر مدیر برنامه و بودجه کمیته امداد قزوین گفت: ۱۷۵ میلیارد ریال وجوهات صدقه به صودت نقدی و الکترونیکی جمع آوری شده و در امورات مختلف زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۳۷ میلیارد ریال معادل ۲۱ درصد مبالغ صدقه در خصوص مسکن مددجویان هزینه شده که بخش قابل توجهی از آن به تعمیرات مسکن این جمعیت تحت پوشش اختصاص دارد.

کارگر با بیان اینکه حجم قابل توجهی از وجوهات صدقه در حوزه معیشتی و حمایتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: ۱۱۷ میلیارد ریال معادل ۶۵ درصد از مبالغ صدقه در حوزه درمان بیماری، فرانشیز درمان، بیماران صعب العلاج، ازدواج و تامین اقلام جهیزیه، کمک‌های معیشتی، تامین لوازم گرمایشی و سرمایشی، بهداشت دهان و دندان، اجاره مسکن و خدمات به سالمندان هزینه شده است.

این مسئول بیان کرد: ۲۰ میلیارد ریال از صدقات معادل ۱۱ درصد برای کار‌های فرهنگی مثل برگزاری اردو، کمک هزنیه دانش آموزان، خرید کیف و لوازم التحریر، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، برنامه‌های آموزش خانواده در حوزه سبک زندگی هزینه شده است.

کارگر در ادامه به هزینه‌های هم افزایی با مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: سه میلیارد ریال از مبالغ صدقه نیز معادل سه درصد در راستای نذورات قربانی، اطعام و کار‌های جهادی هزینه شده است.

مدیر برنامه و بودجه کمیته امداد قزوین عنوان کرد: امسال نیز پیش بینی می‌شود که ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه صدقه جمع آوری شود.

وی از هم ساکنان قزوین خواست تا وجوهات صدقه را از طریق سامانه emdad ۳۳۸۰۸.ir واریز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.