سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظام‌مراقبت سندرمیک و انجام آزمایش از نخستین زائران سیدالشهدا در مرز میرجاوه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان میرجاوه گفت: با ورود نخستین گروه از زائران پاکستانی عازم کربلای معلی به مرز میرجاوه و نظام‌مراقبت سندرمیک و انجام آزمایش‌های جواب سریع از زائران در مرز اجرا شد.

محمد کریمی  اظهار کرد: با ورود نخستین گروه از زائران پاکستانی به مرز میرجاوه، تیم‌های بهداشتی، مراقب حفظ دستاورد‌های نظام سلامت در پیشگیری از ابتلاء هم میهنانمان به بیماری‌های واگیر هستند.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه همچون سال‌های گذشته در اجرای مراسم باشکوه اربعین با افتخار در صف نخست خدمت‌رسانی به زائران کشور پاکستان قرار دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان میرجاوه با بیان اینکه خدمت به زوار پاکستانی عازم کربلای معلی، افتخار بزرگی برای همکاران عرصه سلامت محسوب می‌شود، ادامه داد: مراقبت‌های نظام سلامت با جدیت و براساس شیوه نامه‌ها در راستای پیشگیری از ورود بیماری‌های واگیر به کشور در حال انجام است.

وی بیان کرد: اجرای نظام مراقبت سندرمیک، واکسیناسیون علیه فلج اطفال، تب سنجی، بررسی علائم مالاریا و انجام کیت تشخیص سریع مالاریا از تمامی مسافران ورودی به کشور تنها گوشه‌ای از خدمات ارائه شده در راستای حفظ و اعتلای بهداشت و سلامتی در کشور است.

کریمی گفت: امیدواریم در سالجاری هم با تلاش همکاران شاهد ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.