سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب در گلوی ساعت شنی در دورود رونمایی شد

کتاب شعر "در گلوی ساعت شنی" سروده محسن حسینی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دورود روز سه شنبه رونمایی شد.

رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: این کتاب توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در تیراژ چهار هزار نسخه چاپ شده است.

وی با تاکید بر حمایت از آثار نویسندگان بومی استان در عرصه ادبیات کودک و نوجوان بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه وجود دارد و لازم است در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری و به خصوص ادبیات کودک بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های ادبی به شناسایی فعالان این عرصه کمک می‌کند اظهار داشت: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار دارد.

داوری افزود: امیدواریم حوزه کودک و نوجوان با حمایت‌های مسوولین و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان به جایگاه اصلی خود برسد.

کتاب "در گلوی ساعت شنی" در دورود رونمایی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان همچنین عنوان کرد: یکی از سیاست‌های این کانون، نوجوان محوری است تا با کمک و همکاری شاعران و نویسندگان و هم افزایی با سایر فعالین این حوزه آثار ارزشمندی با نگاه ویژه به نوجوانان منتشر کنیم.

داوری گفت: همچنین کارگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در ۲۰ مرکز ثابت این اداره کل فعال و فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانتو بساز» به صورت رسمی آغاز شده است.

 

برچسب ها: کتاب ، رونمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.