سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: بایدن نمی‌خواهد استعفا دهد

ترامپ معتقد است بایدن به رغم فشار‌های زیاد از رقابت‌های ریاست جمهوری کناره گیری نمی‌کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که به رغم فشار‌های فزاینده از سوی حزب دموکرات پس از عملکرد ضعیف بایدن در اولین مناظره، انتظار ندارد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از رقابت‌های ریاست جمهوری کناره گیری کند.

ترامپ گفت: «به نظر من او با روحیه است و ممکن است خیلی خوب ادامه دهد. او نمی‌خواهد دست از کار بکشد و قصد چنین کاری را ندارد. به نظر من این چیزی است که او می‌خواهد.»

ترامپ همچنین گفت که معتقد است اگر بایدن مجبور به کناره‌گیری از رقابت شود، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی وارد عمل خواهد شد تا تا پا در کفش بایدن کند و نامزد دموکرات‌ها شود. 

وی خاطرنشان کرد: «به نظر من او (هریس) فردی ناکارآمد است. او با آنکه در مرز نبوده است ولی مسئول بازگشایی مرز بود، کار خوبی انجام نداده و در بسیاری از موارد کار نکرده است.»

پس از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا در مناظره انتخاباتی انتظارات دموکرات‌ها را برآورده نکرد و نگرانی‌ها را در مورد وضعیت روحی و جسمی او تشدید شد، تعدادی از دموکرات‌ها به طور بالقوه پیشنهاداتی را برای جایگزینی رئیس جمهور آمریکا مطرح کردند.

پیش از این، هیئت تحریریه نیویورک تایمز از بایدن خواسته بود «به خاطر خدمت به کشورش» از رقابت‌های ریاست جمهوری کناره گیری کند.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.