سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته نرخ یابی خدمات صنفی در اتاق اصناف زنجان تشکیل شد

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از تشکیل کمیته نرخ یابی در استان خبر داد و گفت: این حرکت برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود و هدف از آن تعیین قیمت مناسب برای کلیه خدمات صنفی است.

سجاد مقدمی گفت: فعالیت این کمیته تاثیر مثبتی روی عرضه خدمات خواهد داشت و آثار آن در آینده نزدیک برای شهروندان ملموس می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای این کمیته برگزیدگانی از روسای اتحادیه های صنفی حوزه خدمات در استان هستند، اظهار کرد: نحوه کار این کمیته به این شکل است که ابتدا به صورت میدانی قیمت ارائه خدمات در صنف خاصی را مورد بررسی قرار می دهند و در نهایت با لحاظ قیمت های به دست آمده و آنالیز آنها، یک قیمت منصفانه برای آن خدمت خاص ارائه و ابلاغ می شود.

مقدمی ادامه داد: تلاش ما این است که این نرخ گذاری در عین به نفع مردم بودن،‌ چالشی برای اصناف هم ایجاد نکند و هر ۲ طرف از نرخ تعیین شده رضایت داشته باشند.

وی همچنین از انعقاد توافق جامع بین اتاق اصناف و معاونت بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برای نظارت بر بازار خبر داد و گفت: بازرسی ها اغلب با نیت ارشاد انجام می شود چرا که اغلب واحدهای صنفی استان در چارچوب قانون و قیمت گذاری منصفانه فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: در زمان حاصر بیش از ۳۸ هزار واحد صنفی در سطح این استان فعالیت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.