سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دانشگاه کردستان در رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۴

براساس جدیدترین رتبه‌بندی موسسه آموزش عالی تایمز در سال ۲۰۲۴، دانشگاه کردستان موفق به کسب رتبه هفتم کشوری و قرارگیری در رده ۱۰۰۰-۸۰۱ دانشگاه برتر جهان شد.

رئیس دانشگاه کردستان اظهار کرد: موسسه آموزش عالی تایمز" در ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی تأثیر خود، نام ۲۹ موسسه ایرانی را در لیست موسسه‌های برتر جهان منتشر کرده است.

حامد قادرزاده افزود: در ویرایش ۲۰۲۴ نظام رتبه‌بندی جهانی تأثیر «موسسه آموزش عالی تایمز»، نام ۲ هزار و ۱۵۲ موسسه از ۱۲۵ کشور جهان آمده که دانشگاه کردستان هم جزو این اسامی است.

وی یادآور شد: این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه است و گامی مهم برای ارتقای جایگاه علمی این دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی به شمار می‌رود.

 رئیس دانشگاه کردستان ادامه داد: رتبه‌بندی موسسه آموزش عالی تایمز یکی از معتبرترین رتبه‌بندی‌های دانشگاهی در جهان است که بر اساس معیار‌هایی مانند کیفیت آموزش، پژوهش، استنادات علمی، وجهه بین‌المللی و درآمد‌های صنعتی انجام می‌شود.

وی گفت: این موفقیت بار دیگر نشان می‌دهد که دانشگاه کردستان یکی از دانشگاه‌های برتر ایران است و پتانسیل‌های فراوانی برای رشد و پیشرفت در عرصه‌های علمی و بین‌المللی دارد.

دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۳ کار خود را با عنوان دانش‌سرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از پردیس‌های دانشگاه رازی کرمانشاه درآمد و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان «دانشگاه کردستان» به رسمیت شناخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.