سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار حریق انبار ضایعات یک واحد ریسندگی در شرق اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با تلاش آتش نشانان آتش سوزی در انبار نگهداری ضایعات یک واحد ریسندگی در شرق اصفهان مهار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این حادثه در یک واحد ریسندگی واقع در محور جاده روستای جزه شهرستان کوهپایه در شرق اصفهان اتفاق افتاد.

منصور شیشه فروش افزود: با حضور عوامل امدادی و مدیریت بحران شهرستان و اعزام ماشین الات آتش نشانی از شهرداری کوهپایه، تودشک، شهرک صنعتی و پادگان هاشم آباد ارتش، عملیات اطفای حریق و جداسازی دپو‌ها برای پیشگیری از سرایت آتش به بخش‌های دیگر و ایمن سازی محل پس از یک ساعت تلاش آتش سوزی مهار  این حادثه و  آسیب جانی گزارش نشد.

او گفت: با توجه به افزایش دما تاکید می‌شود تمامی واحد‌های صنعتی و تولیدی، صنایع واقع درشهرک‌های صنعتی و خارج از محدوده ونیز واحد‌های گلخانه‌ای دام و طیور و … می‌بایست نسبت به رعایت الزامات ایمنی در مراحل انبار نگهداری و دپوی محصولات و ضایعات اقدام و نسبت به تأمین و استقرار تجهیزات اطفای حریق و سیستم‌های برخط اعلان حریق در محل کارخانه و شرکت با بیمه کردن اموال در برابر حوادث اقدام کنند.

شیشه‌فروش اضافه کرد: همچنین لازم است نسبت به بررسی وضعیت ایمنی شبکه‌ها و تابلو‌های برق، ایمنی شبکه‌های گاز رسانی، سیلندر‌های گاز و اکسیژن و محل نگهداری مواد پر خطر و اشتعال زا و ایمن سازی و رفع خطر از تأسیسات سرمایشی در واحد‌های صنعتی اقدام شود.

به گفته وی، از ابتدای سال تاکنون ۱۲ مورد حریق در واحد‌های تولیدی سطح استان ناشی از بی احتیاطی و نقص در سیستم‌ها به وقوع پیوسته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.