سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه‌های مهم پلیس راهور استان اردبیل برای ایام محرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهور استان ضمن اجرای طرح ویژه در ایام محرم از مردم می‌خواهد به توصیه‌های اعلام شده از سوی پلیس توجه کنند.

سیدحجت فتاحی ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهارکرد: در جهت پیشگیری از حوادث ترافیکی برای هیئت هاودسته جات عزاداری وتسهیل عبور و مرور در محیط‌های پیرامونی محل برگزاری مراسمات عزاداری، پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در تمامی شهر‌های استان مخصوصاً در اردبیل در سه شیفت قبل از ظهر، بعد از ظهر و شب با اجرای طرح‌های ویژه به منظور کنترل ترافیک و ارائه خدمات ترافیکی به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افرود: با عنایت به افزایش میزان تردد عابرین پیاده در ساعات مختلف شبانه روزی با لباس مشکی در جهت شرکت در مراسمات لازم است رانندگان متردد در معابر ضمن توجه کافی به جلو و محیط پیرامونی با سرعت مطمئنه حرکت نمایند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل عنوان کرد: برابر مفاد آیین نامه راهنمایی و رانندگی عبور و تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها از بین دسته جات و جمعیت ممنوع است لذا رانندگان به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه بافاصله مناسب از دسته‌های عزاداری حرکت کنند. 

فتاحی تصریح کرد: مسئولین دسته جات عزاداری در صورت احداث هرگونه ابنیه و موکب‌ها برای برپایی مراسمات در معابر مانند داربست، چادر، خیمه و... ضمن ملاحظات ترافیکی و عدم ایجاد سد معبر و تامین روشنایی اطراف الزاماً از علایم هشدار دهنده کافی و پلیس یار محرم استفاده نمایند و همچنین مسیر‌های لازم برای تردد خودرو‌های امدادی همواره مد نظر قرار گیرد. 

او عنوان کرد: در این راستا در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسمات عزاداری حسینی، پلیس عاشورایی راهنمایی و رانندگی در کنار مردم و با مردم است تا عزاداران و همشهریان محترم در کمال آرامش و آسودگی خیال در امنیت کامل تردد نمایند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.