سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان+ تصاویر

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از معاونان از روند ارائه خدمات به زائران پاکستانی اربعین حسینی که برای استراحت موقت در زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان اسکان داده شدند،  بازدید کرد.

 ابوالفضل توسلی، رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از معاونان از روند ارائه خدمات به زائران پاکستانی اربعین حسینی که برای استراحت موقت در زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان اسکان داده شدند،  بازدید کرد.

در این بازدید که جواد آقالو حسینی مسوول زائر سرای امام رضا علیه السلام، دکتر توسلی و معاونان دانشگاه پیام نور استان را همراهی می‌کرد محل استقرار زائرین اربعین که از کشور‌های پاکستان، هند و کشمیر هستند را دیده و توضیحاتی از چگونگی ارائه خدمات داده تا مسوولان در جریان امکانات، نقاط قوت و ضعف این زائرسرا قرار گیرند.

توسلی در ادامه این بازدید خواستار برپایی یک موکب از سمت دانشگاه پیام نور استان در زائرسرای امام رضا (ع) شد و گفت: امسال با توجه به پیش بینی ورود زائرانی که از کشور دوست و برادر پاکستان به قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر می‌کنند، جامعه بزرگ دانشگاه پیام نور وظیفه خود می‌داند تا در کنار سایر گروه‌های مردمی، به استقبال زوار بشتابد و در این راه در قالب اندیشکده ۲۵ محرم علاوه بر تبیین نخستین قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین علیه السلام، به این زائران خدمت رسانی کند.

به گفته وی، خدمت به زوار امام حسین علیه السلام برای مردم سیستان و بلوچستان افتخار بزرگی است و همه باید خادم خوبی برای پذیرایی از عزاداران و زائران اربعین حسینی باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.