سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۳۰۰ میلیارد ریالی یک خیّر به ناوگان اورژانس بابل + فیلم

فرماندار شهرستان بابل از کمک ۱۳۰۰ میلیارد ریالی یک خیّر به ناوگان اورژانس بابل خبر داد.

علی پیرفلک فرماندار شهرستان بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت: حوزه سلامت و درمان جزو محدود حوزه‌هایی است که دارای برخی کم و کاستی‌هاست، به همین جهت یک خیّر بزرگ و نیک اندیش در شهرستان بابل ۱۰ دستگاه آمبولانس فوق مدرن به همراه تمامی تجهیزات به سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل اهدا کرد.

او افزود: در کنار اهدای این ۱۰ دستگاه آمبولانس این خیّر در نظر دارد هزینه خرید ۵ عدد موتور لانس و تعمیر و تجهیز ۱۰ آمبولانس فعال در ناوگان اورژانس که دارای اشکالات فنی هستند را متقبل شود.

فرماندار بابل با اشاره ارزش ۱۳۰۰ میلیارد ریالی این اقدام خیرخواهانه، افزود: سرجمع خرید خودرو‌های فوق مدرن آمبولانس و موتور لانس، تعمیر و تجهیز خودرو‌های کارکرده در ناوگان چیزی حدود ۱۲۰ الی ۱۳۰ میلیارد تومان میباشد که می‌توانند سبب تحولی چشمگیر در امر خدمات رسانی در حوزه درمانی شود.

بزرگی عضو مجمع خیرین شهرستان بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه دایره اقدامات خیرخواهانه این خیّر صرفاً در حوزه درمان محدود نخواهد بود،گفت: رفع مشکلات مناطق کم برخوردار به ویژه در حوزه آبرسانی همچنین زمینه‌سازی‌های مناسب در حوزه ورزش از جمله حوزه‌هایی است که این خیّر عزیز قصد دارد در آن فعالیت‌های خیرخواهانه داشته باشد.

او با اشاره به عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای کم برخوردار، افزود: اقدامات ابتدایی آبرسانی به این روستاها  امروز استارت خواهد خورد و در حوزه ورزش هم پروژه‌هایی در دست بررسی و رفع موانع‌های موجود است تا در هفته‌های آینده شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کارگر
۰۷:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
خدا بهش بیشتر بده....