سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات لازم برای تسهیل در روادید و سفر معنوی اربعین

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از اتخاذ راهکار‌هایی به منظور تسهیل خدمت رسانی به متقاضیان سفر معنوی اربعین خبر داد.

محمد فرخ زاده با تقدیر از حضور حماسی آحاد جامعه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: اخذ گذرنامه برای سفر اربعین ضروری است.

او با ارائه توضیحاتی در این زمینه افزود: متقاضیان گذرنامه باید با به همراه داشتن مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی (برای افراد بالای ۱۶ سال)، کارت پایان خدمت، رضایت پدر برای افراد زیر ۱۸ سال و رضایت همسر برای بانوان متاهل به پلیس +۱۰ مراجعه و پس از تکمیل مدارک و انجام امور اداری، گذرنامه ظرف مدت یک هفته به دست متقاضیان خواهد رسید.

معاون استاندار فارس با بیان این که صدور گذرنامه‌های زیارتی به دو طریق صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: افرادی که خط تلفن همراه به نام خودشان باشد می‌توانند از طریق اپلیکیشن «پلیس من» جهت صدور گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

فرخ زاده با بیان اینکه خدمات صدور گذرنامه به صورت حضوری هم ارایه خواهد شد، بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره گذرنامه و دوایر گذرنامه در شهرستان‌ها با ارایه مدارک مورد نیاز برای اخذ گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

او به اهالی ولایمتدار استان فارس که راهی سفر معنوی اربعین هستند پیشنهاد کرد طی روز‌های جاری برای اخذ گذرنامه زیارتی اقدام کرده و درخواست خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.