سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۰ درصدی تردد‌ در جاده های کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: تردد‌های جاده‌ای استان کرمان طی خرداد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

علی عبداللهی با اعلام اینکه تردد‌های جاده‌ای استان کرمان طی خرداد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است، گفت: ماه آخر امسال حدود ۳ میلیون و ۹۵ هزار وسایل نقلیه بین استانی نیز به کمک سامانه‌های هوشمند جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های شمال استان ثبت شد. 

وی با اشاره به اینکه به وسیله دستگاه‌های تردد شمار آنلاین این مرکز  با ثبت مجموع روزانه حدود ۳۰ هزار تردد، محور کرمان-ماهان  مسیر هفت باغ علوی در مسیر رفت و برگشت به عنوان پرترددترین محور استان مشخص شد، گفت: بعد از آن محور‌های بردسیر_سیرجان، جوپار_کرمان، شهربابک_ سیرجان، _سیرجان_ نیریز به ترتیب بیشترین تردد را داشته اند.

 عبداللهی افزود: براساس اطلاعات اخذ شده از دوربین‌های پلاک خوان جاده‌ای طی خردادامسال حدود ۹۳۰ هزار پلاک به ترتیب از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، مازندران و... ثبت شده است.

وی تصریح کرد: براساس داده‌های مرکز مدیریت راه‌های حوزه شمال استان کرمان، پلاک‌های ثبت شده در خردادامسال، حدود ۹ میلیون و ۸۰۰ هزارتردد در استان کرمان ثبت شده که از این میزان حدود ۵۹۰ هزار تردد آن دارای تخلف است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین تخلف صورت گرفته در جاده‌های استان مربوط به سرعت غیرمجاز است، گفت: تخلف بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت، تجاوز از سرعت مجاز در این بازه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مرتبه تکرار شده که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سوی مسئولین مربوطه است.

وی بیان کرد: از مجموع ۵۹۰ هزار تردد داری تخلف ۱۴۰ هزار آن مربوط به وسایل نقلیه شخصی، ۱۹ هزار کامیون‌های کشنده، ۵۲۰۰  تخلف مربوط به اتوبوس و مینی بوس و ۸۰۰ تخلف  نیز از سوی خودرو‌های سواری کرایه بین شهری و حدود ۱۳ هزارو ۲۰۰ تخلف مربوط به سایر ناوگان سنگین است.

عبداللهی محور‌های دارای بیشترین تخلف سرعت در خردادماه امسال را محور کرمان_ باغین، شهربابک - انار، ماهان- مشهد، ماهان- بم، سیرجان- شهربابک و بالعکس عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.