سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۵۵ پروانه ساختمانی در بافت فرسوده از ابتدای سال تاکنون

مدیر بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۵پروانه ساختمانی در بافت فرسوده توسط شهرداری اصفهان صادر شده است.

مدیر بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۱۵۵ پروانه ساختمانی در بافت فرسوده صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به منطقه هشت با ۱۷ و منطقه یک با ۱۶ مورد بوده است.

 حسن سلمانی افزود: با توجه به اینکه روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر اثر روانی خوبی بر شهروندان دارد، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در راستای افزایش صدور پروانه در بافت فرسوده با تصویب ضوابط تشویقی نوسازی محلات بافت ناکارآمد شهر اقدام کرده است.

او  با بیان اینکه رونق ساخت و ساز در بافت فرسوده، تسریع و تسهیل نوسازی و ایجاد انگیزه برای توسعه‌گرها، سرمایه گذاران و مالکان اراضی از دیگر اهداف اجرای این طرح است، گفت: معاونت شهرسازی با هدف ارتقای کیفیت محیطی و تأمین خدمات مورد نیاز، ضوابط تشویقی نوسازی کالبدی را تدوین و تصویب کرده است که هم اکنون در حال بهره برداری توسط شهروندان برای ساخت و ساز در شهر اصفهان است.

به گفته وی، در حال حاضر شهر اصفهان دارای ۲ هزار و ۳۸۰ هکتار بافت فرسوده است که ۱۲ درصد از مساحت کل بافت شهر را به خود اختصاص داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.