سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، شهریورماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

عباس طالرجبیان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ساختمان الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین به عنوان یکی از طرح‌های بسیار مهم در حوزه توسعه و درمان این استان محسوب می‌شود که در هشت طبقه و در مجاورت ساختمان قدیمی این بیمارستان و با زیربنایی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع مورد احداث قرار گرفته و بخش آی سی یو آن که در طبقه سوم این ساختمان قرار دارد نیز به زودی تکمیل می‌شود.

وی تاکید کرد: مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین از مراکز درمانی قدیمی استان قزوین است که به دلیل تراکم مراجعه کنندگان، توسعه خدمات و تجهیزات در آن ضروری بود که به همین دلیل پیمانکاران این طرح به صورت سه شیفت در حال فعالیت هستند تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد و امیدواریم در نهایت رضایت شهروندان این استان را به لحاظ درمانی به دنبال داشته باشد.

این مسئول به اعتبارات هزینه‌ای این بخش الحاقی اشاره کرد و یادآور شد: بیش از پنج هزار میلیارد ریال تاکنون برای این طرح هزینه شده و حدود ۶ هزار میلیارد ریال دیگر نیز به غیر از تامین تجهیزات آن مورد نیاز است تا این مرکز درمانی به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: ۱۸۵ تخت جدید در بخش‌های آی سی یو، سوختگی و جراحی با بهره برداری از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی در اختیار بخش درمان استان قزوین قرار خواهد گرفت.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: بهره برداری از بخش الحاقی و همچنین نوسازی این مرکز درمانی با توجه به اینکه بیمارستان شهید رجایی پذیرای بیماران بخش سوختگی و مجروحان جاده‌ای استان قرار دارد، از اهمیت بالای درمانی و مراقبتی برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.