سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان روی ریل توسعه قرار دارد

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قطار این دانشگاه در نقاط مختلف استان بر ریل توسعه قرار گرفته، گفت: باید با همدلی و همراهی همگانی، در مراکز ۱۰گانه این دانشگاه در ترم جدید شاهد رشد و شکوفایی در همه ابعاد باشیم.

ابوالفضل توسلی در جلسه‌ای با حضور معاونان دانشگاه ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد: امام حسین (ع) به عنوان الگوی بارز آزادگی و ایثار، درس استکبار ستیزی و عزتمندی در حکومت دینی را به جهانیان آموخت.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امام حسین (ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و هدفش ایجاد اصلاحات در امت اسلام بود که تداوم این راه بر همه واجب بوده و کسی بر اجرای آن مستثنی نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همکاران در پایان سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲، گزارشی از اقدامات و عملکرد و وضعیت بودجه دانشگاه ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی دقیق و پیگیری‌های همکاران در شروع سال تحصیلی جدید شاهد موفقیت‌های بیشتر و تعالی مجموعه در مراکز ۱۰گانه این دانشگاه باشیم.

وی با تاکید بر این مطلب که قطار دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف استان بر ریل توسعه قرار گرفته، گفت: باید با همدلی همراهی روسا، اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در مراکز ۱۰گانه این دانشگاه در ترم جدید شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه در همه ابعاد باشیم.

توسلی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی اثرگذار در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، علمی و آموزشی است، ادامه داد: افزایش رضایت مندی دانشجویان گواهی بر این مهم است، چرا که با تلاش‌های صورت گرفته ضمن افزایش جذب دانشجو توانستیم علاوه بر توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه برخی رشته‌های مورد نیاز هر شهرستان در مقطع کارشناسی را نیز محقق کنیم.

وی در خصوص نقش نخبگان و دانشگاهیان در تشویق مردم به حضور در انتخابات، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با دارا بودن بیش از ۱۸۰ پرسنل و ۱۰ هزار دانشجوی بومی گام‌های موثری در قالب جهاد تبیین مبنی بر مشارکت حداکثری و همچنین انتخاب اصلح با برگزاری نشست‌های روشنفکری، میزگرد، تریبون آزاد، دیدار چهره به چهره در میادین و ... برداشت که دستاورد آن افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات و گذشتن از مرز ۵۰ درصد مشارکت بود.

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم در سکان داری ریاست جمهوری دور چهاردهم، گفت: این دانشگاه وظیفه خود می‌داند در قوام دولت جدید بکوشد.

گفتنی است در ادامه جلسه نیز معاونان دانشگاه گزارشی از عملکرد حوزه‌های تحت مسئولیت خود ارائه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۸ تير ۱۴۰۳
افتضاح ترین پرسنل آموزش دانشگاه پیام نور زاهدان