سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

از ظرفیت سکو‌های اینترنتی برای جابه‌جایی زائران اربعین استفاده می‌شود+فیلم

رئیس سازمان راهداری گفت: ۲۰ روز پیش از اربعین پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین تنها در سه مرز انجام می‌شود و برای مرز مهران پیش فروش نداریم.

 داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص زمان پیش فروش بلیت های اتوبوس  اربعین گفت: پیش فروش بلیت  های اتوبوس اربعین ۲۰ روز قبل از شروع اربعین  آغاز می شود و امسال هم با توجه به یک سر خالی بودن اتوبوس ها پیش بینی افزایش قیمت بلیت های این مسیر را کرده ایم.

وی افزود: پیش بینی افزایش قیمت بلیت اتوبوس در اربعین در کارگروه ستاد اربعین باید بررسی شود‌و امسال هم با توجه به کمبود ناوگان به طور قطع از ظرفیت های سکوهای اینترنتی مانند سال گذشته استفاده خواهیم کرد‌.

امانی بیان کرد: امسال ارسال کاروانی به اربعین را نداریم و پیش فروش بلیت های اتوبوس اربعین تنها  برای سه مرز باشماق ،تمرچین و خسروی بوده و برای مرز مهران پیش فروش بلیت اتوبوس نداریم.

وی افزود: امسال برای اربعین از هر ظرفیتی برای انتقال زائران استفاده خواهیم کردو با توجه به آنکه سه مرز مهران، شلمچه و چذابه  تعداد زائر بیشتری انتقال پیدا می‌کند  بنابراین امکانات زیرساختی بیشتری داریم .

وی افزود: برای اربعین امسال ۶هزار ناوگان اتوبوس کم داریم و از هر ظرفیتی در کشور از جمله نیروهای مسلح ، بخش های خصوصی  استفاده می کنیم و در ۴ روز این تعداد ناوگان جوابگوی نیازها نیست‌.

وی افزود:  از ۲هزار دستگاه اتوبوسی که باید وارد میشد تنها ۷۰ دستگاه وارد شده است.

او گفت: با کشورهای همسایه توافق کردیم که جابه جایی مستقيم به  کشور عراق داشته‌  باشیم که هم اکنون تعدادی اتوبوس  در پایانه بیهقی وجود دارد و در تلاش هستیم که این ناوگان را در اصفهان، قم، تهران، مشهد، تبریز ،فارس  ارائه کنیم‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.