سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان بازگشت هفت هزار و ۸۹۸ حاجی به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: عملیات بازگشت هفت هزار و ۸۹۷ نفر از حاجیان کشور به فرودگاه شهید بهشتی این استان پایان یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: با ورود آخرین پرواز از جده یکشنبه شب هفدهم تیر، عملیات حج تمتع امسال در این فرودگاه پایان یافت.

ابوذر ضیایی  افزود: این زائران با ۳۳ پرواز در مدت  ۱۰ تا ۱۷ تیر از سرزمین وحی وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شدند.

او  گفت: فرودگاه اصفهان در عملیات رفت و برگشت حج تمتع سال جاری با انجام ۶۶ پرواز و خدمت رسانی به بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ زائر خانه خدا، رتبه سوم را در بین سایر فرودگاه‌های برگزار کننده عملیات حج در کشور کسب کرد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان افزود: اجرای موفق عملیات حج و افزایش رضایتمندی حاجیان از خدمات و تسهیلات ارائه شده در فرودگاه اصفهان، مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی همه دست اندرکاران قسمت‌های مختلف فرودگاه است.

او از هم افزایی و مشارکت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، یگان حفاظت هواپیمایی، پلیس فرودگاه، بخش گذرنامه، بهداشت مرزی، حج و زیارت استان، گمرک، بانک ملی، اورژانس، اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان و سایر سازمان‌ها و بخش‌های خدمت رسان که در برگزاری عملیات حج سال جاری ایفای نقش نمودند، قدردانی کرد.

 با نخستین پرواز از جده به اصفهان در ساعت ۱۲:۱۰ یکشنبه ۱۰ تیر عملیات بازگشت حاجیان به فرودگاه شهید بهشتی آغاز شد که تا دیشب ادامه داشت.

در مجموع ۵۶ کاروان اعزام شده از استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری طی ۳۳ پرواز توسط شرکت هواپیمایی "ایران ایر" به این فرودگاه بازگشتند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر در قالب ۶۱۴ کاروان از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شده بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.