سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان پایتخت گیاهان دارویی می‌شود

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: تبدیل لرستان به پایتخت گیاهان دارویی طرحی است که به‌شدت پیگیر آن هستیم.

سید عماد شاهرخی در شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف ما در بخش کشاورزی تولید و اشتغال است، اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوب در حوزه تولید خرید چهارهزار و ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان است که نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است.

وی بر قلع‌وقمع اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده است، تأکید کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع دستگاه قضا با مدیرانی که در قضیه قلع‌وقمع ترک فعل کنند برخورد جدی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر پیگیری پرونده‌های رفع تداخلات اراضی تأکید کرد و افزود: شهریورماه امسال باید پرونده رفع تداخلات اراضی در استان بسته شود.

شاهرخی به‌ضرورت توسعه کشت توسعه گیاهان دارویی هم اشاره کرد و گفت: تبدیل لرستان به پایتخت گیاهان دارویی طرحی است که به‌شدت پیگیر آن هستیم.

وی بیان کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی علاوه بر اینکه در بحث تناوب مهم است به لحاظ اقتصادی هم به‌صرفه است، از طرفی می‌تواند جایگزین کشت‌های ممنوعه باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی به‌عنوان جایگزین کشت‌های ممنوعه در روستاها نیازمند برگزاری کلاس‌های آموزشی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.