سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید استاندار لرستان بر کاهش آسیب‌های اجتماعی اسدآبادی و فلک الدین خرم آباد

استاندار لرستان گفت:شهرداری خرم آباد تا دو هفته آینده ضایعات فروشی محلات اسدآبادی و فلک الدین را جمع آوری و ساماندهی کند.

استاندار لرستان گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات دو محله اسد آبادی و فلک الدین با استفاده از ظرفیت محله، مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و مشارکت حلقه‌های میانی در دستور کار قرار گرفت.

 ابوطالب شفقت در جلسه بررسی مشکلات دو محله اسد آبادی و فلک الدین خر م آباد با اشاره به بازدیدهای انجام شده از این دو محله، افزود:دو محله ی اسد آبادی و فلک الدین از مناطق کمتر برخوردار و محروم خرم آباد هستند و با وجود این که در گذشته کارهای خوبی هم در این محلات انجام شده اما رفع مشکلات این دو محله به اقدامات بیشتری نیاز دارد.

استاندار لرستان با اشاره به حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در این جلسه گفت:قرار شد با محوریت محله، استفاده از ظرفیت مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و مشارکت حلقه‌های میانی رفع مشکلات محله انجام شود.

شفقت بر ساماندهی ضایعات فروشی‌ها در دو محله اسدآبادی و فلک الدین به عنوان مطالبه ی مهم اهالی آنها تأکید کرد و افزود:شهرداری باید ظرف دو هفته آینده با تعیین مکان، انتقال و ساماندهی ضایعات فروشی‌ها را انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت جانمایی میادین تره‌بار، فضای ورزشی، درمانی و آموزشی در این محلات گفت:هدف ما کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محله‌ها است و برای تحقق این امر از همه ی ظرفیت ها استفاده می‌کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.