سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان روستای صرم قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از پایان عملیات گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان در روستای صرم پس از ۱۲ سال وقفه در اجرا خبر داد.

 مرتضی خوش‌لهجه،مدیرعامل شرکت گاز استان قم امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان روستای صرم، اظهار کرد: طول خطوط اجرا شده در این طرح سه هزار و ۶۰۰ متر است و برای تکمیل آن بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان در روستای صرم، ۲۵۰ خانواده از نعمت استفاده از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند، گفت: عملیات اجرایی این طرح ماه گذشته آغاز شد و مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مرحله بهره‌برداری رسید.

 خوش‌لهجه اضافه کرد: گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان روستای صرم و همچنین الحاقات جدید در روستا‌های خورآباد، قبادبزن، کرمجگان، ونارچ و بیدهند از مصوبات سفر دوم استاندار قم به شهرستان کهک است.

 وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف شهرستان کهک، عنوان کرد: در حال حاضر مطالعات امکان‌سنجی گازرسانی به طرح جدید نهضت ملی مسکن در کهک در حال انجام است که با بهره‌برداری از این طرح، بیش از ۳۸۴ واحد مسکونی دیگر در این شهرستان گازدار می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.