سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در قزوین

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: ثبت‌نام دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین از ۱۴ تیرماه آغاز شده و تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

سمانه مولاوردی‌خانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و به تبع استان قزوین به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی محول شده و ثبت‌نام از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های حاضر در این آزمون استخدامی، شامل وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت ورزش و جوانان، پست‌بانک ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، روزنامه رسمی کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران برای جذب نیروی انسانی از طریق این آزمون اقدام می‌کنند.

مولاوردی خانی گفت: داوطلبان می‌توانند در ۲ حوزه مشاغل عمومی و مشاغل تخصصی در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت کنند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون در روز‌های ۹ و ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.