سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران؛

ارائه همزمان خدمات فرودگاهی به بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر فراهم شد

مدیرعامل مجری خدمات فرودگاهی گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی های صورت گرفته ارائه همزمان خدمات فرودگاهی به سه هزار و ۳۰۰ نفر مسافر در روز فراهم شده است.

مجید باقری، مدیرعامل مجری خدمات شهر فرودگاهی امام خمینی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص میزان پذیرش مسافران در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی گفت: در صورت راه اندازی سالن جدید ورودی مسافران امکان پذیرش ۳۰۰ مسافر به صورت همزمان فراهم می شود و امیدواریم بعد از تصویب طرح جدید این سالن ساخت آن را از نیمه دوم سال شروع کنیم.

وی افزود: سالن جدید که راه اندازی می شود تنها برای مسافران ورودی  است و مسافران خروجی از سالن قدیم استفاده می کنند‌.

او بیان کرد: ۴ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان هزینه هر نفر مسافر برای استفاه از جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی است که امسال خدماتی که به مسافران در این جایگاه ارائه می شود افزایش یافته است.

باقری اظهار کرد: هم اکنون در پیک سفرهای خارجی نیستیم و در حال حاضر جایگاه تشریفات قابلیت پذیرش  روزانه سه هزار و  ۳۰۰ نفر مسافر و ارائه خدمات فرودگاهی به این تعداد مسافر را دارد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۸ تير ۱۴۰۳
واله ما که هر دفعه پرواز خارجی داشتیم نیم ساعت تو صف اشعه ایکس بودیم نیم ساعتم تو صف تحویل چمدون در حالی که تو فرودگاه ترکیه و ارمنستان و آلمان ده دقیقه طول نمیکشید