سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکل واحد‌های صنعتی در جلسه رفع موانع تولید در هرمزگان

در هشتصد و چهل و یکمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استانداری هرمزگان مشکل ۴ واحد صنعتی بررسی شد.

 رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: در این جلسه مشکل واحد‌های صنعتی فولاد آریا، سپهر دریای جنوب، ایمیدرو و آبشیرین کن بررسی شد.

خلیل قاسمی افزود: مشکل واحد صنعتی صادراتی فولاد آریا در شهرک صنعتی خلیج فارس در تامین سوخت بود و مقرر شد این واحد تا زمانی که گاز به آن شهرک برسد به تولیدات خود ادامه دهد.

 وی گفت: مشکل شرکت سپهر دریای جنوب نیز با منابع طبیعی، بنادر و محیط زیست بود که در حریم ۶۰ متری دریا و حوزه شناور سازی قرار دارد و بر اساس مجوز‌هایی که در جلسات گذشته صادر شده و تغییراتی که واحد صنعتی ایجاد کرده قرار شد مشکل این واحد حل شود.

 رئیس سازمان صمت هرمزگان افزود: در توسعه معادن استان نیز اختلافی بین سازمان ایمیدرو و منابع طبیعی برای صدور گواهی کشف حوزه سنگ آهن مگنتید بود که مقرر شد فرآیند اختلاف اداری و بند‌هایی که اختلاف طرفین است به زمان بهره برداری موکول شود.

قاسمی گفت: در حوزه آبشیرین کن نیز ورود بخشی از تجهیزات آبشیرین کن‌های بندرعباس در تخصیص ارز مشکل داشت که مقرر شد گمرک در حوزه ترخیص هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در این جلسه گفت: از ابتدای دولت تاکنون ۸۴۱ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان تشکیل شده و با توجه به مصوبات صادر شده مشکل ۷۵۵ واحد تولیدی راکد حل شد و به چرخه تولید بازگشتند.

عادل شهرزاد افزود: در این مدت همچنین حدود هزار وو ۸۲۰ واحد هم ارتقاء ظرفیت داده شده است. وی گفت: حدود ۱۱۰ واحد تولیدی دیگر در استان مشکل دارند که در جلسات هفتگی رفع موانع تولید به مشکل آنها نیز رسیدگی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.