سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهرک پرواز همدان سرعت گرفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: با تسهیل گری در زمینه صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت و ساز کارساخت ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرک پرواز همدان سرعت گرفت.

امیررضا یوسفیان گفت: تسهیل گری یاد شده شامل تسریع در صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت و ساز و ایجاد تاسیسات زیربنایی و سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات بانکی مصوب است.

این مسئول گفت: نشست بررسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان هر ۲ هفته یک بار به صورت منظم برگزار می‌شود که در آخرین نشست تصمیم بر تسریع و تسهیل در ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پرواز گرفته شد.

یوسفیان با اشاره به اینکه این شهرک تازه ساز است و نیاز به احداث امکانات زیربنایی دارد، گفت: اسناد زمین‌های این شهرک تهیه و مواردی که مربوط به دستگاه‌های آموزشی، انتظامی، شهرداری و سایر ارگان‌های مربوطه بوده، مشخص شده است.

او گفت: برخی از دستگاه‌های مختلف دولتی از جمله آموزش و پرورش و همچنین ارگان‌های انتظامی زمین‌های خود را تحویل گرفته اند و آماده احداث ساختمان هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن از تاکیدات مهم رییس جمهور شهید بود که آقای مخبر نیز این طرح را پیگیری کرد و در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم با افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۸۰۰ میلیون تومان موافقت شد.

یوسفیان گفت: روند اجرایی نزدیک به یک هزار واحد مسکونی در شهرک تازه ساز پرواز هنوز آغاز نشده و بررسی‌های لازم برای آغاز روند اجرا این واحد‌ها نیز انجام شده است.

او با اشره به اینکه مجموعه سازمان نظام مهندسی همکاری خوبی برای اجزای این طرح دارد، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان همزمان با ساخت واحد‌های مسکونی این شهرک، امور زیر بنایی و روبنایی را پیش ببرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: خدمات زیر بنایی همچون انجات پروژه‌های آبرسانی، برق‌رسانی و گاز باید به موازات اجرای پروژه‌های مسکن در شهرک پرواز پیش برده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.