سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مهمترین برگ برنده بسیج

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: خلاء‌های موجود در دادگستری را تنها با روحیه بسیجی می‌توان حل کرد.

 حجت الاسلام حسین طهماسبی رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست شورای بسیج پایگاه شهیدین دادگستری کل استان گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس نمونه‌ای کامل از حاکمیت فرهنگ و کار بسیجی بود که باید این تفکر در کشور جاری و ساری شود.

وی با اشاره به معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه تصریح کرد: بسیج به گونه‌ای کار کند که حل مسائل فرهنگی و اجتماعی اولین دغدغه اعضا آن باشد.

طهماسبی اظهار داشت: اگر پایه‌های اعتقادی و فرهنگی اعضای بسیج با برنامه‌های بصیرتی تقویت شود قطعا بسیاری از آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به نقش خانواده در جامعه اسلامی گفت: خانواده مهترین رکن اثرگذار در جامعه اسلامی است و اگر بتوان آرامش را در خانواده‌ها تحقق بخشید انقلاب بزرگی در کشور رخ می‌دهد که در این زمینه هم بسیج می‌تواند اثرگذار باشد.

رئیس کل دادگستری استان از بسیج به عنوان متولی کار‌های بر زمین مانده یاد کرد و خاطرنشان ساخت: بزرگترین برگ برنده بسیج طرح‌های بدیع در زمان‌های مختلف بوده که توانسته دشمنان را غافل گیر کند.

وی به اثرگذاری فضای مجازی و اقبال نوجوانان و جوانان به این فضا پرداخت و افزود: بسیج باید مانند میدان حقیقی در این میدان نیز حضور فعالانه داشته و با محتوای بدیع، جذاب و اثرگذار نقش آفرینی کند.

طهماسبی با تقدیر از فعالیت‌های پایگاه شهیدین دادگستری کل استان در حوزه‌های مختلف گفت: بروز و ظهور بسیج در برنامه‌ها و فعالیت‌های دادگستری باید بیشتر باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.