سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان

۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان همدان، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری از این استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به فرارسیدن سفر‌های تابستانی و افزایش حجم سفر‌های استانی و برون استانی، ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری از این استان هستند.

مهرداد آهکی گفت: مجمتع‌های خدمات رفاهی مکلف شده اند تا برای بهبود خدمات رسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکان‌های مختلف از جمله سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتی ها، اقدام کنند.

او گفت: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور، کمیته ویژه برای پیگیری موضوعات و انجام بازدید‌های مستمر و دوره‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها، واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید می‌کند.

مهرداد آهکی گفت: از همه هموطنان و هم استانی‌ها خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد درباره مجتمع‌های خدماتی رفاهی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.