سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت پاداش صرفه جویی به ۱۳۴ هزار مشترک برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پرداخت پاداش صرفه جویی به ۱۳۴ هزار مشترک برق در این استان خبر داد.

حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: از مجموع یک میلیون و ششصد و ده هزار مشترک برق در استان مازندران، تاکنون ۱۳۴ هزار مشترک که در مصرف برق خود نسبت به دوره مشابه سال قبل صرفه جویی کرده بودند، مشمول دریافت پاداش شدند.

او مبلغ این پاداش را ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ به صورت بستانکاری در قبوض برق این مشترکان اعمال شده است و این روند اعطا پاداش‌ها برای کلیه مشترکین که بتوانند نسبت به سال قبل صرفه جویی داشته باشند ادامه دار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه طرح پرداخت پاداش به مشترکان کم مصرف از سال گذشته در این استان آغاز شده است، افزود: در سال جاری با توجه به افزایش گرمای هوا و نیاز به مدیریت مصرف برق، این طرح با جدیت بیشتری دنبال شد و شاهد استقبال خوب مشترکان از این طرح بودیم.

او از مشترکان برق در استان مازندران خواست با رعایت مصرف بهینه، به ویژه در ساعات اوج مصرف به پایداری شبکه برق استان در پیک تابستان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: در بخش خانگی علاوه بر طرح سال‌های گذشته مبنی بر ارائه پاداش صرفه‌جویی به میزان ٢ هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت با راه‌اندازی پویش «با انرژی» برای کسانی که مصارف خود را کاهش دهند و نرم افزار کاربردی با انرژی را نصب کنند، به قید قرعه، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.