سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار گارد ساحلی آمریکا نسبت به طوفان بریل

گارد ساحلی آمریکا هشدار داد در صورت ورود طوفان بریل به این کشور، بنادر نفت تگزاس بسته خواهد شد.

گارد ساحلی آمریکا نسبت به بسته شدن احتمالی بنادر نفت تگزاس هشدار داد و شروع به محدود کردن تردد کشتی‌ها به دلیل طوفان استوایی بریل کرد، که انتظار می‌رود تا صبح روز دوشنبه در بندر لاواکا دوباره قدرت بگیرد و به یک  بحران تبدیل شود.

براساس گزارش النشره، بسته شدن بنادر به طور موقت حمل و نقل نفت خام به پالایشگاه‌ها و محموله‌های سوختی را که آنها تولید می‌کنند، متوقف می‌کند. مرکز ملی طوفان آمریکا تایید کرد که حداکثر سرعت باد ناشی از طوفان روز شنبه با سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت ثبت شد.

بر اساس گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت از میادین دریایی در خلیج مکزیک حدود ۱۴ درصد از کل تولید آمریکا را تشکیل می‌دهد که حدود ۱.۸ میلیون بشکه در روز است. هر گونه تأثیری بر عرضه از آن منطقه ممکن است قیمت نفت خام آمریکا و نفت خام تولیدی دریایی را افزایش دهد.

با این وجود چندی پیش طوفان بریل که از جنبه شدت در طبقه چهار قرار دارد منطقه کارائیب را تحت تأثیر قرار داده است. با این حال، پیشبینی می‌شود از شدت این طوفان زمانی که به خلیج مکزیک (از مراکز مهم نفتی) برسد کاسته شده و اختلالی در روند برداشت نفت از این منطقه ایجاد نشود.

مترجم: مینا عظیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.