سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان:

بیش از ۵۷ درصد از بوشهری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۵۷.۱۲ درصد رسید.

 اکبر پورات در جمع خبرنگاران تعداد کل واجدین شرایط رأی در استان بوشهر را ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر عنوان کرد و گفت: در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶۰ هزار و ۴۲ نفر در استان بوشهر در انتخابات شرکت کردند.

وی مشارکت دور اول انتخابات در استان بوشهر را ۴۶.۵۱ درصد عنوان کرد و افزود: مشارکت مردم استان بوشهر در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۵۷.۱۲ درصد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: سعید جلیلی با کسب ۲۲۸ هزار و ۸۱ رأی بیشترین تعداد رأی را در استان کسب کرد و مسعود پزشکیان نیز ۲۱۹ هزار و ۸۴۳ رأی کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی وجود داشت که مردم با حضور خود در انتخابات حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

پورات با تقدیر از همه دست‌اندرکاران، هیئت‌ها و عوامل اجرایی، هیئت‌های نظارت، اصحاب رسانه و صداوسیما ستاد‌های نامزدها، دستگاه‌های اجرایی نیرو‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی و… ادامه داد: از مردم که در خلق این حماسه شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد، تصریح کرد: مردم در لبیک به ندای رهبری حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنیم و برای ایشان در ادامه راه خدمت به مردم آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.